© 2025 Auto.ro
Numai timpul va spune daca strategia lui General Motors Co si Ford Motor Co pentru masini mici este eficienta. Planul acestor companii este evident, mai ales dupa Salonul Auto de la Detroit, unde masinile prezentate de acestea au functii cum ar fi interiorul spatios, gadget-urile de calculator sau motoarele turbo.
De exemplu Ford Focus-ul a atras atentia cu sistemul sau de navigatie touch-screen, telefonul, controlul climei si optiunile de entertainment. De asemenea poate descarca aplicatii de pe iPhone.
Masina va sosi in showroom-uri la inceputul lui 2011.
Segmentul masinilor mici a fost mult timp dominat de producatorii auto asiatici, dar din moment ce pretul benzinei creste, acesta va fi extrem de contestat.
In SUA, o masina de mici dimensiuni este asociata cu preturi mici si, astfel, clientii potentiali pot adresa o plangere in cazul in care vad preturi ridicate. Pentru a remedia aceasta situatie, Ford si General Motors Co ofera o gama de autoturisme noi atat cu versiunile de baza cat si cu cele de varf. Jim Farley, vice presedinte de marketing la nivel global pentru Ford Motor Co a dezvaluit ca intr-un final Ford va realiza masini mici care sa se adreseze cumparatorilor bogati.