rss

BMW, marca premium numarul 1 in Romania

  1. 21/01/2011
  2. Categoria: BMW
  3. Tags: BMW, Marca premium, MINI
    Vezi toate fotografiile (1)

    BMW a vandut in 2010 1574 de unitati si a devenit astfel cea mai de succes marca premium din Romania. Numai in luna decembrie marca a livrat 202 automobile, ajungand la o cota de piata de 31% in segmentul premium, cu 7 puncte inaintea urmatorului competitor.

     

    Pozitia de leader a marcii a fost intarita de seria de studii independente care a pozitionat constant BMW ca cea mai apreciata marca de automobile din Romania. Lansarile de noi modele au deschis segmente noi si au reprezentat si ele un important motor de crestere.

     

    Si MINI a beneficiat din plin de extinderea gamei de modele, noul MINI Countryman, dupa debutul din septembrie, a devenit deja cel mai de succes model al marcii si a urcat livrarile MINI pentru 2010 la 95 unitati.

     

    In contextul unui trend negativ al pietei (-18,3%), BMW si MINI au inregistrat cresteri importante. Cu un plus de 38,3%, respectiv 17,3%, BMW si MINI se claseaza pe locurile 2 si 4 in topul celor mai importante cresteri in piata. Si in cifre absolute, cu un plus de 436 de unitati, BMW se pozitioneaza pe locul al treilea in topul cresterilor, in spatele unor marci de volum.

     

    La nivel mondial BMW Group a inregistrat cel mai bun an din istorie, cu un total de 1.461.166 livrari, din care 1.224.280 BMW si 234.175 MINI. Cu o crestere totala de 13,6% fata de 2009, BMW si-a marit avansul fata de competitie.

    Vizualizari: 1996