© 2025 Auto.ro
In timp ce multi producatori de autovehicule isi mentin pariurile pe masinile electrice, Toyota isi reafirma angajamentul de a dezvolta atat motoarele alimentate cu celule de combustibil, cat si vehiculele hibride si electrice.
Din perspectiva globala, Toyota are in oferta, de la modele hibride bine vandute pana la vehiculele pe baza de hidrogen, sau full electrice, dar si solutii electronice de mobilitate pentru motoarele conventionale pe benzina si diesel.
Evident, pozitia Toyota este de lunga durata, compania fiind unul dintre cei mai mari producatori de automobile din lume. Acest lucru ii permite sa-si cheltuiasca aproape nelimitat banii de cercetare si dezvoltare, pentru a construi o gama de motoare propulsate cu combustibili alternativi.
"Evident, o revolutie a motoarelor alimentate cu celule de combustibil nu va fi ceva care se intampla peste noapte, dar in cadrul ofertei noastre globale avem toate optiunile acoperite. Alte marci isi pun toate ouale intr-un singur cos - sau nu au prezentat inca produsele lor complete - noi avem ceva real de oferit, indiferent de modul in care merge sau in orice mod dorim sa-l luam ", a spus un oficial al brand-ului japonez, citat de Carscoops.
Atat Volkswagen si Daimler, cat si multi altii, se concentreaza exclusiv pe vehiculele electrice pentru viitor. Cu toate acestea, exista cativa, dupa Toyota, ca Hyundai, Honda, Kia si Audi, care lucreaza atat la vehicule pe baza de hidrogen, cat si la vehicule cu motoare electrice.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania