© 2025 Auto.ro
Tocmai cand doar un razboi nuclear parea sa fie unicul mod prin care cineva i-ar putea opri pe cei de la Volkswagen din tentativa de cucerire a lumii, iata ca a fost suficienta si o criza economica pentru a pune in incurcatura concernul care vrea sa urneasca de pe prima pozitie a clasamentului mondial monolitul numit Toyota.
Si totusi - mai incet nu echivaleaza cu “halt”...
Ca orisice conglomerat din industria auto in cautare avida de clienti noi, VW si-a indreptat atentia catre pietele emergente, acolo unde nemtii cautau deschiderea de noi uzine pentru modele populare.
Din pacate, asa dupa cum declara si seful departamentului de finante Hans Dieter Potsch, criza economica mondiala a inrautatit situatia pana la un nivel la care orice investitie majora poate deveni periculoasa.
Potsch a apreciat ca nivelul cresterii pe pietele aflate in curs de dezvoltare va incetini considerabil in urmatorii doi ani, fapt care ii va determina probabil pe sefii VW sa recalibreze obiectivul privind numarul de masini vandute.
Interesant este faptul ca presedintele Martin Winterkorn se gandeste la un an 2009 mai bun decat cel care se va incheia peste aproximativ trei luni, apreciind o mica crestere a vanzarilor comparativ cu cele din 2008.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania