VW incepe ofensiva pe piata americana
- 16/11/2007
Daca in Europa este unul dintre cei mai apreciati constructori auto, Volkswagen sufera din greu in ceea ce priveste imaginea tocmai pe cea mai importanta piata a lumii, americanii privind masinile cu celebrul “W” pe capota drept scumpe si lipsite de fiabilitate.
Nemtii vor insa sa indrepte aceasta situatie cat de curand posibil cu o serie de modele noi destinate pietei de peste Ocean, al caror pret redus ar trebui sa duca grupul din Wolfsburg si mai aproape de obiectivul de a depasi actualul numar unu mondial, Toyota.
Masinile pregatite pentru
piata din SUA vor deriva din modelele europene, insa vor avea specificatii speciale, conform gusturilor clientelei nord-americane; in plus, ele vor avea un pret foarte competitiv comparativ cu cele de aici, un bun exemplu in acest sens fiind sedan-ul de
clasa medie (probabil viitorul
Passat) pregatit sa debarce in
Statele Unite undeva in 2011, ce va costa undeva la 20.000 de $ (in Europa, echivalentul in euro a 30.000 de $).
La scurt timp dupa acest model, yankeii vor putea achizitiona si un model compact bazat pe actualul
Golf V, ce va avea un pret de sub 15.000 de $, in timp ce membrii fan-clubului
SUV vor putea pune mana pe un tot-teren de dimensiuni medii, pretuit la doar 25.000 de $.
Prin noua ofensiva, Volkswagen spera sa-si ridice volumul de unitati vandute in SUA de la 235.000 la un milion pe termen mediu, un obiectiv perfect realizabil daca ne gandim ca nu numai americanii vor da buzna sa profite de pe urma acestor adevarate chilipiruri.