Vezi toate fotografiile (3)
Noul
VW Golf va fi prezentat in premiera mondiala peste numai cateva
luni la
Salonul Auto de la Paris, insa asta nu ne impiedica sa va
aducem inca de pe acum ultimele informatii privind
designul si
versiunile de
motorizari a celei mai importante masini din gama
constructorului german.
Din pacate, cei ce se asteptau la o
revolutie
pe plan stilistic vor fi din nou dezamagiti, in ciuda evolutiei
evidente, designul masinii urmand a se plasa in aceleasi
coordonate
clasice ca si pana acum; pe de alta parte insa, VW este gata sa atate
amatorii de senzatii tari cu doua
versiuni sportive mai mult decat
interesante.
Asadar, plusul de agresivitate la nivel
estetic va fi sprijinit de o gama de
motoare care vor avea in varful lantului trofic un 1,6 litri
TSI de 200 CP si o versiune updatata a binecunoscutului “doi-zero”
TFSI de pe
Golf GTI, care pe noul GTI va ajunge la 260 CP.
Deocamdata nu stie inca daca
R32 va avea un urmas dotat, ca si el, cu motor
V6 si
tractiune integrala, insa nemtii par decisi sa rezolve mai intai problema economiei de combustibil si, implicit, a respectarii viitoarelor
norme de poluare europene.
In acest sens, in paleta de
propulsoare isi va face loc atat un model
diesel BlueMotion (de la care se asteapta o economie de combustibil cu circa 30% mai mare decat a modelelor diesel normale), cat si o masina cu
propulsie hibrida, in care rolul motorului principal va fi jucat, de asemenea, de un consumator de
motorina.