rss

VW Golf VI – primele vesti

  1. 31/05/2007
  2. Tags: Golf VI, Volkswagen
    Vezi toate fotografiile (2)
    Managementul celor de la Volkswagen nu este deloc multumit in privinta procesului de productie al lui Golf VI, iar acesta este prinicpalul motiv pentru care, la anul (si mult mai devreme decat era planificat), ne vom pregati sa intampinam cea de-a sasea generatie a unuia dintre cele mai vandute modele Volkswagen din istorie.

    Iata primele detalii mai concrete, dezvaluite cu ajutorul celor de la Auto Bild.

    Ei bine, cei care se asteptau la o adevarata revolutie din partea noului model compact vor fi profund dezamagiti, caci Golf VI nu va fi altceva decat o evolutie a actualului model (se pare ca partea tehnica va fi practic identica), scopul principal al celor din Wolfsburg fiind sa reduca costurile de productie cu 10% in fiecare an.

    Pare o lovitura grea data clientelei, dar, conform prinicpiului “decat mama mea, mai bine a altuia”, pe germani ii intereseaza mult mai mult solutia de simplificare a unui proces de productie foarte complicat (in special la montarea partii electronice, a usilor si a suspensiei multilink din spate), care rezulta intr-un timp afectat dublu comparativ cu al concurentei si, inevitabil, la costuri uriase (numai in 2004, Golf a adus un profit cu 900 de milioane de euro mai mic decat se astepta Volkswagen).

    Totusi, cateva noutati importante vor razbi prin barajele contabililor, iar ele se vor manifesta inclusiv in gama de motorizari. In curtea consumatoarelor de benzina, de exemplu, se va remarca prezenta unui nou propulsor de baza cu cilindreea de 1,4 litri, ce va fi oferit atat intr-o forma aspirata (cu 80 CP), cat si intr-una supraalimentata (cu 120 CP), ce va deschide o paleta motoristica completata de agregatele actuale de 1,6 litri, 2 litri (aspirat si turbo) si 1,4 litri TSI.

    De partea cealalata, familia de agregate diesel va primi un nou membru cu cilindreea de doi litri si tehnologie common-rail, ce va inlkocui actualul pumpe-duse.

    Urmand a fi oferit in doua stagii de puter (140 si 170 CP), noul motor va face echipa cu venerabilul 1,9 litri TDi de 105 CP, calul de povara al atator modele din vasta menajerie a numarului unu german.
    Vizualizari: 871