© 2025 Auto.ro
Tunerii devin si mai interesanti atunci cand indeplinesc acele dorinte ale clientilor pe care constructorii nu doresc sa le onoreze. Bunaoara, cazul lui HGP si al sau Golf V, care a fost echipat cu o versiune supraalimentata a motorului V6 de pe Passat R36, care dezvolta acum 640 de cai-putere!
Daca va mai aduceti aminte, existau zvonuri cu privire la faptul ca VW ar vrea sa inlocuiasca motorul de pe Golf R32 cu cel de pe Passat R36, pe care constructorul din Wolfsburg s-a grabit sa le infirme.
Inginerii de la HGP nu au stat insa prea mult pe ganduri si nu numai ca au instalat propulsorul, dar l-a mai si dotat cu doua turbocompresoare.
Ca urmare, cei 300 CP s-au transformat in 640, iar hot-hatch-ul a devenit dragster: demarajul 0-100 km/h se consuma in mai putin de 3,8 secunde, iar viteza maxima este estimata la aproximativ 330 km/h.
Daca doriti datele exacte, mai asteptati o saptamana-doua pana cand germanii vor termina testele de dinamica pe celebrul circuit de la Nardo. Ceva ne spune insa ca nu era nevoie de tot tam-tam-ul asta.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania