© 2025 Auto.ro
		
		
Asa cum se stie de ceva vreme, nu recent lansatul GTI va fi cel mai rapid reprezentant al gamei Golf, ci GTI-R – masina care il va inlocui pe R32 chiar la editia din acest an a Salonului Auto de la Frankfurt.
 Hot-hatch-ul va avea sub capota un motor supraalimentat cu patru cilindri in locul celui V6 de 3,2 litri, insa va pastra sistemul de tractiune integrala.
Agregatul cu turbocompresor si injectie directa de benzina va ajunge la o putere de 266 de “cai”, insa va fi sensibil mai economic si mai putin poluant decat propulsorul cu sase cilindri. 
Atat prezenta sa, cat si a tractiunii integrale permanente va fi anuntata de numeroase schimbari la nivelul designului exterior, GTI-R urmand a avea bare de protectie si sorturi laterale noi, bosaje mai reliefate, jante cu diametru mai mare, un eleron montat in prelugirea plafonului si blocuri optice pentru luminile de zi si lampile stop cu tehnologie LED. 
Abia asteptam primul duel cu Ford Focus RS...
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania