© 2025 Auto.ro
Traditia spune ca orice noua generatie VW Golf este completa doar dupa lansarea versiunii 4Motion, asa ca gigantul din Wolfsburg si-a facut datoria oferind posibilitatea echiparii modelului compact cu tractiune integrala.
Deocamdata, trenul de rulare cu patru roti motrice este disponibil doar in combinatie cu motorul turbodiesel de doi litri cilindree, considerat cel mai potrivit pentru a pune in valoare potentialul transmisiei Haldex.
Cei 140 CP si 320 Nm se traduc pe sosea printr-un timp de acceleratie pana la 100 km/h in 9,4 secunde si, in final, intr-o viteza maxima de 206 km/h; totusi, marea calitate a masinii ramane consumul mediu de numai 5,5 litri, dublata, bineinteles, de avantajele sistemului 4Motion in conditii de drum dificile.
In viitor, probabil ca vom vedea tehnologia si pe o selectie de agregate pe benzina – inclusiv pe urmasul rapidului Golf R32, daca VW va lua in considerare o asemenea versiune –, insa, pana atunci, mai retineti doar ca Golf 2.0 TDI 4Motion porneste de la un pret de 25.750 de euro.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania