© 2025 Auto.ro
Scandalul emisiilor din Germania este pe punctul de a se incheia, in contextul in care cele patru brand-uri implicate au fost de acord cu o serie de masuri pentru a salva tehnologia diesel si mai ales pentru a evita interzicerea acestui tip de autovehicule in marile orase.
Totul s-a intamplat cu ocazia "National Diesel Forum", un eveniment in caruia s-au dezbatut toate problemele emisiilor si s-a stabilit ca vor fi rechemate in service 2,5 milioane de masini cu motoare diesel Euro 5 si Euro 6.
Dupa ce li se va instala un nou software care nu va influenta negativ nici consumul si nici puterea, acestea vor avea emsii cu pana la 30% mai mici. Pe langa aceasta masura, bavarezii de la BMW au anuntat ca vor oferi 2.000 de euro fiecarui proprietar de masina diesel cu motor Euro 4, pentru a-i incuraja pe acestia sa isi schimbe vechea masina cu una noua, care emite pana la 130g/km de CO2.
"Industria auto este constienta ca a pierdut din credibilitate. Trebuie sa lucram pentru a recastiga increderea oamenilor. Aceasta este principala grija a industriei- in interestul nostru, al clientilor si angajatilor, dar si in interesul tarii noastre," au declarat membrii Asociatiei Industriei Auto din Germania.
Acest scandal a izbucnit in momentul in care o serie de investigatii a scos la iveala ca mai multi producatori auto din Germania au ocolit normele actuale si au continuat sa vanda masini ale caror motoare diesel poluau mai mult decat trebuia.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania