© 2025 Auto.ro
		
		General Motors a anuntat inca din 2005 ca urmatoarea generatie a limuzinei de clasa medie va fi asamblata in Germania, la fabrica Opel din Russelsheim. Acum insa au aparut o serie de zvonuri ce sustin contrariul.
Conform acestora productia urmatorului 9-3 nu va parasi Suedia datorita faptului ca va folosi o platforma noua, de dimensiuni mai mici. Cum liniile de productie din Germania lucreaza cu alta marime, reorganizarea lor n-ar fi o solutie eficienta, astfel ca fabrica din Trollhattan inca mai are un viitor, dupa ce SAAB, de-a lungul anilor, a mutat mai multe capacitati de productie in afara granitelor.
Noul model va fi mai mic din cauza eternelor considerente ecologice, dar, ne temem ca, ce va castiga producatorul suedez la acest capitol va sacrifica habitabillitatea masinii (exact cum a patit Volvo cu S40 cand l-a trecut pe platforma lui Focus). 
Aceasta reorganizare va afecta in mod negativ termenul de aparitie al lui 9-3, decalat pana in 2011-2012, fata de 2009-2010 cum fusese anuntat initial.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania