Cel mai rasat 
SUV fabricat in 
Europa va preda stafeta unui succesor abia in 
2012, insa apele din 
compania britanica se agita deja in vederea stabilirii directivelor principale ale noului proiect. 
Iar una dintre primele hotarari luate se refera la 
masa masinii, pe care inginerii din 
Solihull doresc sa o micsoreze drastic.
Un 
Range Rover V8 cantareste aproape 
2,6 tone si asta se simte destul de serios mai ales in 
viraje, inertia mare obligandu-te sa o lasi mai moale exact cand te grabesti mai tare, insa, peste 5 ani, noul 
“Rangie” ar putea rezolva acest neajuns cu ajutorul unui 
sasiu din aluminiu, primul din 
istoria marcii. 
Desi decizia nu a fost inca luata, o
 unda verde din partea conducerii ar putea conduce la o 
reducere a maselor masinii cu pana la 
400 kg, aducand uriasul 
Sport Utility in postura de a fi la fel de usor precum o 
limuzina de lux. 
Nici nu ar fi greu pentru 
Land Rover sa construiasca aceasta masina, dat fiind faptul ca marca ar putea imprumuta 
tehnologia de la “colegul de clasa” 
Jaguar, ce o foloseste din plin la fabricarea lui 
XJ.
In ceea ce priveste designul noii masini (nume de cod L405), acesta va urma trendul dinamic impus odata cu sosirea lui Range Rover Sport, propulsand un profil mai indesat si o linie mai scunda a acoperisului. 
Acesta va fi sustinut la nivel tehnic de un 
nou propulsor V8 cu o capacitate de cinci litri (de asemenea preluat de la Jaguar), ce va fi oferit atat in varianta aspirata cat si 
supraalimenata cu compresor mecanic. 
Asteptati-va deci la puteri cuprinse 
intre 350 si 450 CP, insa si la o 
gama de motorizari mai protectiva cu mediul inconjurator, ce va include versiuni 
diesel si un posibil 
hibrid.