© 2025 Auto.ro
		
		
Dar Mazda nu se va multumi doar cu o schimbare estetica, ci va continua programul prin care vrea sa reduca greutatea tuturor modelelor.
Astfel, noul MX-5 va fi mai ecologic si va consuma mai putin, dar nu pentru ca motorul va fi strans de gat si mai mult de electronica sau pentru ca va deveni un hibrid odios, ci pentru ca japonezii ii vor reduce substantial greutatea. 
Deci, vom avea parte de cel putin aceeasi putere, dar care va “cara” mai putine kilograme. 
Suna bine; suna foarte bine. Trebuie doar sa mai asteptam aproximativ 2.279.111, 32 de minute... 31, 30, 29...
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania