Vezi toate fotografiile (1)
Daca zvonurile vor avea acoperire in plan real, ar trebui sa admiram
noul model de clasa medie al celor din
Ingolstadt chiar anul acesta la
Frankfurt, la doar sase luni de la debutul
fratelui de platforma A5.
De fapt, cele doua modele vor ava foarte multe in comun si in ceea ce priveste designul, mai ales in
partea frontala.
Aici, A4 va prezenta aceeasi forma a farurilor si capotei motorului, dar
inrudirea la nivel artistic va continua si in profil, acolo unde sedanul va etala o
linie mediana la fel de pronuntata ca a coupe-ului.
Daca designul va fi in mare masura o
evolutie a actualului model, nu acelasi lucru se poate spune si despre
partea mecanica, A4 urmand a beneficia de avantajele oferite de
noua platforma tehnica modulara.
Cel mai important atu al acesteia este de departe
pozitionarea motoarelor in spatele puntii fata, astfel incat repartitia maselor apropiata de idealul
50:50 il va scapa pe A4 de metehne vechi precum senzatia unui
bot prea greu si
caracterul subvirator pronuntat.
In continuare insa A4 va fi o
limuzina prietenoasa, oferind in standard o
tractiune pe rotile din fata, cei muscati de pilotaj putand opta pentru
tractiunea integrala quattro.
Apropo de pilotaj, noul A4 va avea peste vreo doi ani si o versiune
RS4, echipata cu acelasi motor de
4,2 litri V8 impins insa la
peste 450 CP.