rss

Viitoarea gama Lexus: detalii complete

  1. 07/04/2008
  2. Tags: Lexus
    Vezi toate fotografiile (1)
    Unul din cele mai sigure moduri prin care un concern de calibrul lui Toyota isi poate impune suprematia in randul concurentei si, totodata, creste in ochii consumatorilor este solidificarea statutului marcii de lux Lexus – cea care, la urma urmei, se erijeaza drept un port drapel al fortei financiare si tehnologice emanate de gigantul din Tara Soarelui Rasare.

    Unul din obiective a fost deja stabilit – 1 milion de modele Lexus vandute la nivel mondial in urmatorii doi-trei ani –, dar acum auto.ro a aflat si care vor fi metodele prin care se va cauta indeplinirea respectivei misiuni, descrise, cum altfel, de o serie de lansari care mai de care mai interesante.

    Prima dintre ele ne va prilejui intalnirea cu noua generatie a crossover-ului RX, pe care o vom intoarce pe toate partile in 2009, dar de-abia dupa ea va incepe cu adevarat distractia. Si asta pentru ca Toyota nu mai are de gand sa stea cu mainile in san si sa priveasca cum Mercedes, BMW sau Audi ii fura din glorie multumita unor modele de exceptie create de departamentele AMG, M Gmbh, respectiv quattro.

    Rand pe rand, limuzina de clasa mare GS si chiar nava amiral LS vor avea propriile versiuni "F", o veste data chiar de catre seful celor de la Lexus Australia, John Roca. Deocamdata nu stim la ce sa ne asteptam din partea japonezilor, insa ganditi-va doar la faptul ca Toyota a avut suficienta ambitie incat sa-si asigure titlul aferent producatorului celei mai puternice masini cu tractiune fata din lume (Aurion TRD – 323 CP, 400 Nm). In plus, Lexus mai are de respectat promisiunea LF-A, dar se pare ca supercar-ul nu va fi disponibil mai devreme de 2011.

    Revenind la chestiuni ceva mai "lumesti", sa mai spunem ca acelasi Roca a confirmat intentia lui Lexus de a adauga in gama un model compact, pozitionat sub IS si care sa concureze cu BMW Seria 1 si Audi A3.

    Acesta se afla insa la cativa ani distanta de debutul oficial, timp ce va fi folosit, printre altele, la dezvoltarea unei game cat mai consistente de propulsii hibride (Toyota si-a anuntat demult intentia de a adauga o versiune hibrida pentru fiecare model din gama Lexus) si, totodata, la finalizarea proiectului IS coupe-cabrio, o masina pe care o vom vedea chiar la unul din marile saloane auto ale anului viitor.
    Vizualizari: 907