© 2025 Auto.ro
		
		
Oficialii Volkswagen si-au propus sa vanda 300 de modele Veyron la debutul hypercar-ului Bugatti (consumat in 2005), iar 220 dintre ele si-au gasit clienti pana in martie anul trecut. 
Ei bine, incredibil sau nu, fuzeea din Molsheim – pretuita la 1,5 milioane de euro – a mai ajuns de atunci in garajele a inca 30 de nababi, ceea ce inseamna ca mai sunt doar 50 de unitati disponibile.
Interesant este ca, din cate se pare, cele 150 de versiuni roadster, numite Grand Sport, au fost calculate separat. Astfel, facand o socoteala simpla, rezulta faptul ca Veyron se va vinde in final in 450 de exemplare, o cifra care cat de cat mai justifica uriasele investitii efectuate in vederea constructiei sale. 
In plus, nu este exclus ca Bugatti sa dea pe ultima suta de metri o noua intrebuintare monstruosului motor W16 quad-turbo, in clipa de fata circuland zvonuri cu privire la faptul ca acesta ar putea ajunge sub capota unui sedan de superlux.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania