© 2025 Auto.ro
Desi angrenat intr-o cursa de recuperare a distantei ce-l separa de actualul numar 1 mondial, Toyota, concernul din Wolfsburg nu a fost imun la diminuarea ritmului de crestere economica la nivel global si a inregistrat luna trecuta o scadere cu trei procente a volumului vanzarilor comparativ cu rezultatul din august 2008.
Nemtii, care au comercializat 448.000 de masini in ultimele 30 de zile ale verii (462.000 in aceeasi perioada a anului trecut) sunt insa optimisti in ceea ce priveste viitorul apropiat.
“Conditiile economice dificile ridica probleme si grupului nostru. Totusi, suntem foarte bine pozitionati in a ne indeplini obiectivele cu succes. Avem un brand si un portofoliu de produse unice, o pozitie excelenta pe pietele emergente si, bineinteles, o strategie de dezvoltare a viitoarelor grupuri motopropulsoare care paveaza drumul catre crearea unor produse cu simt de raspundere la nivel ecologic si social”, a declarat Detlef Wittig, vicepresedintele departamentului de marketing si vanzari globale a grupului VW.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania