© 2025 Auto.ro
Cererea de autovehicule Renault a crescut spectaculos in Germania, iar grupul a fost nevoit sa majoreze productia uzinelor de la Pitesti si Flins, Franta, pentru a acoperi comenzile de modele Clio, Twingo, Sandero si Logan, a declarat directorul operational al constructorului auto, Patrick Pelata.
In Germania, grupul inregistreaza o "crestere enorma. Problema este livrarea de modele Clio, Twingo, Sandero si Logan", a spus oficialul Renault, citat de Mediafax.
Cresterea vanzarilor este stimulata de primele oferite de anumite state la casarea unui automobil vechi si achizitia unuia nou. in Germania prima de casare este de 2.500 de euro.
Totodata, producatorul auto francez intentioneaza sa depaseasca tinta stabilita pentru anul 2009 de a reduce stocurile de autovehicule.
Directorul operational al Renault a reiterat angajamentul constructorului de a nu inchide nicio fabrica din Franta pe o perioada de circa cinci ani, potrivit angajamentului asumat la primirea unui credit guvernamental de trei miliarde de euro de la autoritatile franceze. Pelata a precizat, insa, ca Renault si-a asumat acest angajament inca din septembrie, inainte de ajutorul acordat de stat.
Sursa: Bloombiz
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania