© 2025 Auto.ro
Roadsterul lansat in 1997 a avut vanzari bune, cele doua generatii de
pana acum insumand aproximativ 500.000 de unitati.
In consecinta, e
normal ca Mercedes sa o dezvolte pe cea de-a treia cu mare grija.
Se aude ca noul SLK nu va urma exemplul celor de la BMW, care au hotarat sa-l faca pe Z4 mai mare, deci nu trebuie sa ne asteptam la schimbari radicale in ceea ce priveste dimensiunile.
Se va schimba, insa, designul roadster-ului din Stuttgart, acesta urmand sa fie aliniat la imaginea actualului S-Klasse, ceea ce inseamna ca tematica “F1” a modelului actual va disparea.
O alta noutate va fi reprezentata de adoptarea unui motor diesel, dupa exemplul lui Audi TT.
Se pare ca este vorba de agregatul de pe C250 BlueEfficiency, de 2,2 litri, ce dezvolta 204 CP si consuma doar 5,2 litri pe limuzina de clasa medie.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania