rss

Un nou motor diesel pentru varful de lance Opel Insignia

  1. 07/09/2017
  2. Categoria: Opel
  3. Tags: Insignia
    Vezi toate fotografiile (4)
    Incepe productia noului motor varf de gama si a modelului Insignia Country Tourer de la Opel: odata cu sfarsitul verii, vor iesi de pe linia de productie primele motoare diesel BiTurbo de 2,0 litri. Acestea sunt adaptate pentru Country Tourer si pentru celelalte variante ale varfului de lance Opel. Alaturi de Grand Sport, Sports Tourer si Country Tourer, cea de-a doua generatie a modelului Insignia poate fi comandata anul acesta cu noul motor diesel varf de gama. Country Tourer se adreseaza tuturor fanilor Insignia care doresc un station wagon practic si elegant cu alura de autovehicul off-road. Noul venit va avea lansarea mondiala in cadrul Salonului Auto International de la Frankfurt (14-24 septembrie 2017).

    Noul motor diesel de 2,0 litri dezvolta 154 kW/210 cp la 4.000 rpm si genereaza un cuplu maxim de 480 Nm de la numai 1.500 rpm datorita supraalimentarii secventiale in doua etape (consum oficial de carburant Grand Sport 2.0 BiTurbo in conformitate cu Noul Ciclu European de Conducere: urban 8,7 l/100 km, extra-urban 5,7 l/100 km, mixt 6,9 l/100 km, emisiile oficiale de CO2 in regim mixt fiind de 183 g/km). Noul Insignia BiTurbo accelereaza de la 0 la 100 km/h in numai 7,9 secunde si are o viteza maxima de 233 km/h.

    O asemenea putere trebuie gestionata inteligent la drum si, din acest motiv, motorul varf de gama este oferit intotdeauna in combinatie cu o transmisie automata cu opt trepte cu schimbare lina si tractiune integrala de inalta tehnologie cu vectorizarea cuplului. Pe langa putere, reactiile (putere turbo in orice situatie) si rafinamentul noului motor common-rail sunt, de asemenea, imbunatatite fata de unitatea foarte populara de 2,0 litri cu un singur turbocompresor (125 kW/170 cp; consum oficial de carburant pentru modelul Grand Sport cu tractiune fata in conformitate cu ciclul NEDC: urban 6,7 l/100 km, extra-urban 4,3 l/100 km, mixt 5,2 l/100 km, emisii oficiale de CO2 in regim mixt de 136 g/km).

    Pe langa datele legale solicitate prin NEDC, Opel a determinat si valorile de consum in conformitate cu Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure (WLTP - Procedura de testare a autovehiculelor usoare armonizata la nivel mondial) care sunt impuse oficial incepand din aceasta toamna. Valorile WLTP (consumul de carburant WLTP pentru Insignia Grand Sport 2.0 BiTurbo este cuprins intre 12,2 si 6,2[1] l/100 km, mixt 8,0-7,5 l/100 km, emisiile de CO2 209-196 g/km) sunt mult mai apropiate de realitate decat cifrele determinate conform NEDC, care se aplica oficial pana in prezent (consum oficial de carburant pentru Grand Sport 2.0 BiTurbo in conformitate cu NEDC: urban 8,7 l/100 km, extra-urban 5,7 l/100 km, mixt 6,9 l/100 km, emisii specifice de CO2 in regim mixt de 183 g/km). Totodata, rezultatele WLTP iau in considerare stiluri diferite de conducere, ceea ce le permite clientilor sa-si estimeze mai bine consumul de carburant[2].

    Pachet complet: motoarele diesel pentru noul Insignia

    Mai jos puteti gasi o prezentare a motoarelor diesel care sunt disponibile in acest moment pentru Insignia. Toate cifrele se refera la limuzina Grand Sport:

    Motoare

    Putere

    Cuplu

    Urban

    Extra-urban

    Mixt

    Mixt

    1.6 Diesel

    81 kW (110 cp)

    300 Nm

    4,9 l

    3,8 l

    4,2 l

    110 g/km

    1.6 Diesel
    ECOTEC

    81 kW (110 cp)

    300 Nm

    4,6 l

    3,6 l

    4,0 l

    105 g/km

    1.6 Diesel

    100 kW (136 cp)

    320 Nm

    5,2 l

    4,0 l

    4,5 l

    118 g/km

    2.0 Diesel

    125 kW (170 cp)

    400 Nm

    6,7 l

    4,3 l

    5,2 l

    136 g/km

    2.0 BiTurbo

    154 kW (210 cp)

    480 Nm

    8,7 l

    5,7 l

    6,9 l

    183 g/km


    Vizualizari: 2315
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »