Vezi toate fotografiile (1)
Producatorul cunoscut pentru
supercar-urile sale a introdus un nou propulsor de
800 CP.
Pentru a se obtine aceasta cifra magica, propulsorul (bazat pe blocul
LS7 de pe
Chevy Corvette Z06) trece printr-o serie de modificari.
Astfel, prima interventie vizeaza
sistemul de evacuare, care este inlocuit cu unul in totalitate nou. Rezultatul?
Herghelia initiala de 505 cai sporeste cu inca 60. Bon.
Dupa aceea sunt inlocuite si
arborii cu came, iar puterea mai inregistreaza un salt –
650 CP. Excelent! In final, mai apare in schema un
compresor, care da
lovitura de gratie amatorilor de cifre si statistici.
Doar acesta livreaza in plus
150 CP, ceea ce ne aduce la cele 800 de “cabaline” din titlu.
Ultima Sports, insa, nu se opreste aici. Au facut din acest
motor monstruos unul foarte
ecologic. Se stie ca legislatia privind
emisiile de noxe variaza (uneori radical) de la o tara la alta, iar din aceasta cauza
anumite masini nu pot fi omologate.
In cazul acestui bolid aceasta amenintare a disparut, propulsorul sau respectand
normele Euro IV devanseaza multe alte supercar-uri.