© 2025 Auto.ro
Insa, pentru acest deziderat sunt necesare investitii masive, pe care, si datorita crizei din acest moment, multi fabricanti de pe Batranul Continent nu sunt in masura sa le faca, drept urmare pot ajunge intr-o situatie concurentiala nefavorabila fortata.
Pe baza acestor argumente a fost luata decizia amanarii, care mai trebuie sa treaca, ce-i drept, de Comisia Europeana ca sa fie finala, insa producatorii n-ar trebui sa se bazeze prea tare pe ea, caci oficialitatile europene planuiesc restrictii si mai mari (de 95 g/km), ce vor fi introduse treptat pana in 2020.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania