© 2025 Auto.ro
		
		
Oricat de ciudata ar putea parea propozitia aceasta, ea este cat se poate de adevarata: Toyota, un constructor care pune mare pret pe eficienta si productivitate, si-a vazut vanzarile la SUV-uri si pick-up-uri full-size afectate in asemenea masura (preturile la benzina a orientat clientela catre masinile mai mici si mai economice), incat s-a decis sa isi mentina capacitatea de productie cu ajutorul exporturilor. 
In colimator – pietele emergente din Rusia, China si Orientul Apropiat.
Initial, concernul nipon decisese sa-si reduca cifra de productie la cateva dintre fabricile din SUA, insa cererea tot mai mare pentru modele de mari dimensiuni din zonele anterior mentionate le-a dat ideea exportarii surplusului de masini catre aceste piete. 
Primul “subiect” al acestui caz va fi gigantul Sequoia, un SUV mai mare si decat Land Cruiser 200 (adversari directi in SUA ii sunt Chevrolet Tahoe si Ford Expedition), care va ajunge in Orientul Apropiat spre finalul acestui an. 
Lui ii va urma minivan-ul Sienna, care va sosi in China la inceputul lui 2010, iar in eventualitatea ca cererea va depasi chiar si estimarile japonezilor, productia de la fabrica din Indiana – unde se asambleaza ambele modele – va fi suplimentata cu ajutorul uzinei Toyota din Texas, unde numarul unu mondial construieste camionete usoare.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania