Vezi toate fotografiile (5)
Delta 4x4 este unul dintre putinii
tuneri din Germania care mai pune pret pe adevaratele valori ale unui
automobil 4x4 – rularea pe drumuri pe care uneori iti este teama sa le parcurgi si pe jos –, chiar daca, probabil pentru a-si mentine afacerea in limite profitabile, propune si
tuning-uri agreate mai degraba de
rapper-i decat de fermieri.
Ultimul
SUV de care s-au ocupat a fost proaspat lansatul
Land Cruiser V8, un urias care in sfarsit isi poate arata muschii chiar si in fata celor mai puternice oferte europene.
Totul a inceput cu
motorul diesel de 4,5 litri, din care nemtii au mai scos in urma upadatarii managementului inca 32 CP si 130 Nm, rezultand un impresionant rezultat de 318 CP si 780 Nm. Viteza maxima a masinii a crescut si ea la 218 km/h, insa nu acesta este punctul forte al gigantului
Toyota si
Delta 4x4 stie asta.
Aptitudinile de catarator sunt vitale pentru un
SUV ce vizeaza suprematia lui
VW Touareg sau
Land Rover Discovery, asa ca masina din imagini poate fi echipata cu cele mai diverse piese si accesorii necesare in
off-road, de la un bull-bar cat toate zilele la un scut special proiectat sa reziste la cele mai tari pietre sau roti cu
anvelope MT. In plus, sistemul de franare a fost upgradat cu discuri perforate de 396 mm, actionate de
etrieri cu sase pistonase.
Sigur, printre clientii
Delta 4x4 se afla si tot soiul de indivizi preocupati de etalarea virilitatii cu precadere in mediul urban, asa ca
tunerul german are si pentru ei accesorii specifice, precum un
sistem de evacuare cu tevi duble de
esapament si
jante de 23 de inch. Bani sa fie, cum spune romanul, fiindca va fi nevoie de ei: sistemul de franare special costa 6.070 de euro, kit-ul de motor – aproape 2.000 de euro, evacuarile vreo 700 de euro iar accesoriile “bling-bling” in jur de 5.000 de euro.