© 2025 Auto.ro
Fisker recheama in service toate exemplarele Karma produse pana in prezent, din cauza riscului de incendiere a bateriei.
Se pare ca modelele electrice si hibride intampina probleme atunci cand vine vorba de siguranta garantata de baterii. Dupa ce un Chevrolet Volt a luat foc din senin, intr-o parcare, la scurt timp dupa ce a fost suspus unor teste de siguranta, californienii de la Fisker anunta un recall pentru Karma.
Modelul electric cu autonomie extinsa prezinta un risc de incendiu, clemele de la sistemul intern de racire a bateriei fiind montate defectuos. Astfel, cei 239 de proprietari Fisker Karma trebuie sa se prezinta la service pentru verificari, piesele defecte urmand a fi inlocuite.
Modelul este pus in miscare de doua motoare electrice de 402 CP si un cuplu de 1.300 Nm. Cele doua unitati sunt alimentate de baterii litiu-ion, care asigura o autonomie de 80 km.
In ajutorul celor doua motoare sare un propulsor traditional Ecotec de 2.0 litri cu injecţie directă şi supraalimentare cu un turbocompresor, care are rolul de a furniza energie bateriilor. In acest fel, autonomia este extinsa la 480 km.
Fisker Karma este fabricat la uzina Valmet din Finlanda, productia modelului avand loc in martie 2011.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania