© 2025 Auto.ro
Producatorul american de masini electrice s-a straduit de la inceput sa ne faca sa intelegem ca o masina 100% ecologica nu este neaparat 100% dedicata tocilarilor si/sau pensionarilor, insa de-abia acum au venit cu o dovada clara: pe o pista rezervata dragsterelor, Roadster a terminat cursa de 400 m in numai 12,7 secunde – cu 0,2 secunde mai repede decat Bentley Continental GT si la doar 2,2 secunde de... Bugatti Veyron.
Performanta a fost realizata de o masina echipata cu noua transmisie cu o singura treapta de viteza, ce a inlocuit vechea cutie cu doua. Practic, motorul accelereaza fara intreruperi de la zero pana la viteza maxima, ceea ce inseamna ca, in eventuale versiuni “tunate”, va fi adorata de catre practicantii de liniute.
La finalul celor 400 m ai pisteri, Tesla Roadster a inregistrat o viteza maxima de aproape 170 km/h, cu doar 5 km/h inferioara celei pontate de Conti GT.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania