© 2025 Auto.ro
Parteneriatele in industria auto sunt o raritate azi, mai ales cele in care una din parti o sponsorizeaza pe cealalta.
Cu toate acestea, Ferrari a reusit sa atraga banii constructorului indian Tata, care isi va lipi logo-ul pe masinile de Formula 1 ale calutului cabrat in 2009.
Anuntul a fost facut chiar de catre boss-ul Luca di Montezemolo, care a mai tinut sa precizeze ca aparitia unui brand indian pe un Ferrari poate fi considerat un eveniment istoric.
Pe de alta parte, Tata nu este tocmai straina de evenimentele din Marele Circ, concernul indian sprijinind cariera pilotului local Narain Karthikeyan mai intai la Jordan si apoi, ca pilot de teste, la Williams.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania