rss

SUV-urile ajuta Mercedes Car Group

  1. 07/01/2007
  2. Tags: Car Group, Mercedes, SUV
    Vezi toate fotografiile (2)
    Cererea de modele Sport Utility au dus la o crestere a vanzarilor partii germane a grupului DaimlerChrysler pana la 1,26 milioane de unitati, cu 3,2% mai mult ca in 2005.

    Marca Mercedes-Benz a crescut cu 6,5% pana la o cifra record de 1,15 milioane de masini, multumita unei cresteri spectaculoase, de 86%, a modelelor M, R si GL-Klasse, ce a compensat o scadere importanta a vanzarilor lui C-Klasse, cu 17,5%.

    „In 2006, marca a celebrat cel mai de succes an din istorie”, au declarat oficialii de la Stuttgart, chiar daca rivalul de moarte BMW va ramane pentru o vreme cel mai mare producator de masini premium din lume.

    Celelalte marci din cadrul grupului nu au terminat insa la fel de bine. Dimpotriva – smart, de la care se asteapta sa ajunga profitabil in 2007, a inregistrat caderi cu 22% in 2006, pana la 112.100 de unitati, din cauza, in principal, a incetarii productiei la modelul ForFour in vara trecuta.

    De partea cealalta a oceanului, vesti si mai rele: vanzarile Chrysler s-au diminuat cu 4,5% pana la 2,7 milioane de unitati, in timp ce contabilitatea a inregistrat o pierdere pe 2006 de 1 miliard de euro.

    Este principalul motiv pentru care, spre sfarsitul lui 2006, zvonurile vizavi de o posibila despartire de cei din Detroit a ajuns sa aiba o puternica tenta de adevar.
    Vizualizari: 881