Vezi toate fotografiile (1)
Masina care poarta numele pasarii cu cel mai frumos tril din lume,
Uirapuru, va avea un urmas creat de initiatorul noului proiect,
Andre Soler, iar partenerii sai de la
GT Racecars vor finaliza construirea primului
prototip.
Modelul original a aparut in 1964 si s-a dovedit a fi in final o masina sport extrem de rara, numai 76 de unitati vanzandu-se pana la incetarea productiei, trei ani mai tarziu.
Se spune ca primul
Uraipuru a influentat designul mult mai celebrului
Jensen Interceptor, insa pe noi ne intereseaza mai mult faptul ca noua masina va fi un bolid pe masura celor mai rapide supercar-uri de la ora actuala, urmand a fi propulsata de un
V10 de origine
Judd cu o putere de 800 de cai.
Acesta ar urma sa puna in miscare o constructie ultrausoara de doar 3,93 m lungime, 1,9 latime si 1,17 m inaltime, ce va avea la baza un sasiu tubular construit conform tehnologiei
space-frame si o
caroserie din
fibra de
carbon.
Intre timp,
trenul de
rulare cu
suspensii independente va fi "finalizat" de un set de roti cu
jante de 18 inch, cele din spate putand fi torturate, via o cutie manuala cu sase rapoarte (optional una automata cu patru) si de un motor ceva mai linistit ("doar" 400 CP) de origine
General Motors.
Din pacate, insa, nu se stie cand exact va fi disponibil pe piata noul
Uirapuru, ambitiosii brazilieni lovindu-se de eterna problema a fondurilor de finantare. Pe care speram sa o rezolve cat de curand.