© 2025 Auto.ro
		
		
Dupa Impreza STi, niponii mai prezinta o versiune piperata, de data asta bazata pe platforma sedan-ului Legacy si, din pacate, destinata doar pietei autohtone.
Noua versiune continua traditia predecesorilor sai, in timp ce duce performantele la alt nivel.
Motorizarea este impartita frateste cu Impreza, fiind vorba de acelasi boxer cu patru cilindri, de 2,5 litri si 305 CP.
Situatia este identica si in ceea ce priveste avansatul sistem de tractiune integrala SI-DRIVE, capabil sa imparta diferentiat puterea intre cele doua punti, in functie de preferintele soferului. Acesta, daca s-a saturat de caracterul neutru, poate trimite mai multa putere catre puntea spate sau catre fata daca nu este foarte stapan peste un spate jucaus.
Indiferent de forma de comportament aleasa, proprietarii se vor putea baza pe excelentul set de frane Brembo, care va fi nemilos in a stavili viteza excesiva de fiecare data.
Aspectul exterior este imbunatatit de un kit optic complet, ale carui piese de rezistenta sunt jantele BBS de 18 toli, incaltate cu pneuri Bridgestone Potenza, in timp ce interiorul se “lauda” cu scaunele sport, iluminarea speciala a ceasurilor si volanul MOMO.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania