© 2025 Auto.ro
		
		Vechile teste de emisii NEDC au fost inlocuite de la 1 septembrie 2017 cu unele noi, mult mai potrivite pentru zilele noastre. Acestea poarta numele de World harmonized Light vehicles Test Procedure, sau pe scurt WLTP. 
Fiind vorba despre niste schimbari destul de mari, marii constructori de automobile se afla acum intr-o perioada de tranzitie in care continua sa prezinte si valorile de emisii specifice testelor NEDC, insa pe baza unei conversii de la testele WLTP.
Compania de analiza Jato Dynamics a facut acum un studiu care a scos la iveala ca valorile corelate pentru NEDC sunt in general mai mari decat cele ale standardului clasic. In unele cazuri, preturile masinilor vor creste dupa trecerea la noile valori, la fel si impozitele auto. 
"Datele NEDC corelate au ca efect, in unele cazuri, costuri mai mari de achizitie si de taxe de proprietate pentru utilizatorii finali," a precizat un purtator de cuvant al Jato. 
Citeste mai multe pe 4tuning.ro 
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania