rss

Strategia Nokian Tyres in Europa Centrala - Anvelopele all-season alimenteaza cresterea in regiune

  1. 02/12/2021
    Vezi toate fotografiile (1)

    Nokian Tyres a reusit sa isi majoreze cota de piata in Europa Centrala. In cadrul evenimentului Capital Markets Day din luna septembrie, compania si-a confirmat obiectivul pe termen mediu (3-5 ani) de a explora oportunitatile de pe piata din Europa Centrala si de a creste afacerea cu 50%. Acest procent reprezinta o crestere de la aproximativ sase la noua milioane de anvelope vandute anual. 
    „Echipa noastra a avut rezultate excelente, in ciuda imprejurarilor neobisnuite cauzate de Covid-19, iar cota de piata a crescut semnificativ. Suntem cu siguranta pe drumul cel bun catre atingerea obiectivului general de crestere cu 50%.”, precizeaza Bahri Kurter, EVP, Europa Centrala. 
    Ce alimenteaza cresterea din Europa Centrala?
    In industria anvelopelor, schimbarile sunt determinate de doua mari tendinte de consum: confort si sustenabilitate. In realitate, aceasta inseamna o cerere crescuta de anvelope all-season, jante cu dimensiuni mai mari, dezvoltarea afacerilor cu flote, vehiculele electrice care devin noua realitate si impactul tot mai mare al online-ului.
    „Ne diversificam portofoliul de produse cu mai multe oferte relevante pentru piata. Vom explora in continuare oportunitatile oferite de anvelopele de vara cu ajutorul noului nostru centru de testare din Spania. Dorim sa devenim din ce in ce mai prezenti pe cea mai mare piata de anvelope din Germania si sa continuam sa ne extindem acolo unde cotele noastre de piata sunt mai mici, cum ar fi Italia, Franta si Spania.”, adauga Kurter. 
    Punctul forte al Nokian Tyres este Europa de Est
    In Europa, pana la 80% dintre anvelope sunt cautate online, iar 10-40% sunt achizitionate online. Nokian Tyres isi va dezvolta in continuare activitatea pe mai multe canale, dincolo de comertul en-gros, retail si online, si se va lansa in afacerea cu flote aflata in plina expansiune. De asemenea, compania isi fluidizeaza organizarea lantului de aprovizionare, care a fost mutat la Praga impreuna cu serviciul pentru clienti.
    Cu scopul de a sustine cresterea in Europa Centrala, compania investeste o cota mai mare in marketing pentru a consolida notorietatea brandului si activarea consumatorilor. La nivel european, a fost introdusa si o noua echipa de directori de vanzari. Toate aceste schimbari au contribuit la cresterea cotei de piata cu pana la 3% in Europa Centrala.
    „Am avut o crestere puternica pe segmentul all-season, dar nu in detrimentul anvelopelor de iarna, care sunt in continuare punctul nostru forte. Faptul ca ne-am axat pe dimensiuni mari ale jantei a avut un mare succes, deoarece am castigat cota de piata si am crescut mai repede decat piata. Ne dorim sa mergem mai departe cu aceasta abordare.”, spune Kurter. 
    Vor fi intensificate marketingul digital si retailul fizic, prin intermediul retelei de retail NAD, al carei concept va fi extins. NAD sunt dealeri autorizati Nokian in Europa si genereaza pana la 27% din afacerile companiei in Europa Centrala. In prezent, Nokian Tyres dezvolta urmatoarea etapa in conceptul NAD.
    Prezentarea lui Bahri Kurter din cadrul evenimentului Capital Markets Day poate fi vizionata aici.

    Vizualizari: 437
    Citroën C3 PICASSO

    Citroën C3 PICASSO

    Pret: 5.500 EUR, An: 2012, Kilometri: 179.500 detalii »

    Toate anunturile »