rss

Strategia BMW in ceea ce priveste SUV-urile compacte

  1. 06/06/2008
Desi SUV-urile full-size au pierdut multi clienti in ultimii ani, asta nu inseamna ca ideea de SUV nu atrage deloc.
Cele compacte o “duc” foarte bine pentru ca ofera avantajele suratelor mai mari - pozitie inalta la volan, vizibilitate buna, tractiune integrala si habitaclu spatios -, dar fara costurile la fel de mari.
Toti producatorii germani au simtit trendul, semn ca segmentul, brusc, s-a aglomerat, ultimele noutati fiind Audi Q5, BMW X1 si Mercedes GLK.

Pentru a nu crea concurenta interna, bavarezii vor pozitiona X3 mai aproape de fratele sau mai mare (crescandu-i lungimea cu 8 cm), in timp ce noul venit va folosi platforma Seriei 1 si va fi semnificativ mai ieftin (preturile vor incepe de la 30.000 euro).

Deschizatorul de gama va avea un motor turbo de 1.600 cmc, capabil de 165 CP. El va fi urmat de potentul diesel de 2 litri (204 CP), iar varful de gama va fi animat de agregatul turbo cu sase cilindri in linie cu 306 cai.

X3 va primi o gama largita de propulsoare, in program fiind inclusa si o versiune hibrida, cu sistem stop-start, respectiv frane ce recupereaza o parte din forta decelerarii.

Cum spuneam, lungimea va creste - la 4.650 mm -, iar ampatamentul va avea 2.880 mm.

Gama de motoare include diesel-uri cu puteri intre 177-300 de cai si “benzine” ce se intind de la 231 pana la 306 CP.
X3 va primi si o serie de echipamente noi, cum ar fi directie/suspensii active, camere pentru asistenta la parcare si night vision.
Vizualizari: 495