© 2025 Auto.ro
Masina prezinta cateva particularitati care au dat nastere unor zvonuri, conform carora se pare ca ar fi vorba ori de o versiune diesel, ori de una hibrida.
In primul rand difera spoilerul frontal, chiar si de versiunile cu facelift surprinse in ultima vreme, avand guri de admisie suplimentare si nici urma de faruri de ceata.
Dupa aceea, capota are si ea fante de racire (asemeni celei de pe varful de gama XKR), dar in spate evacurile sunt cele standard.
Si, nu in ultimul rand, fotografii care au surprins prototipul au declarat ca acesta era foarte silentios.
Astfel au aparut cele doua tabere: una sustine ca ar fi vorba de modelul diesel, iar cealalta ca Jaguar lucreaza la o varianta hibrida, programata sa apara in 2010.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania