© 2025 Auto.ro
		
		
Daca partea frontala nu s-a schimbat, spatele are un caracter aparte, compozitia avand cateva elemente forte, cum ar fi forma alungita a stopurilor sau volumele voluptuoase sparte de mici muchii, plasate ici-colo. 
Versiunea hatch a fost acuzata de multa lume ca si-a pierdut din caracterul “revolutionar”, devenind unul obisnuit, in conformitate cu trendurile din clasa, dar acest combi salveaza situatia, exact cum s-a intamplat in cazul lui Laguna.
Partea tehnica va veni neschimbata de pe Megane, fiind vorba de motorizarile pe benzina de 1,4 litri TCe cu 130 CP; 1,6 litri cu 100, 110 CP; 2 litri aspirat cu 140 CP si 2 litri TCe cu 180 de cai, respectiv cele diesel (cu puteri cuprinse intre 85-160 CP).
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania