© 2025 Auto.ro
Iata ca avem confirmarea faptului ca urmatoarea generatie a roadster-ului bavarez renunta la soft top, in favoarea solutiei (mai trendy) coupe-cabrio.
De asemenea, se pare ca noul model va fi construit pe platforma lui Serie 3 si ca va fi doar cu cativa centimetri mai lung si mai lat, insa va fi mult mai agresiv ca look.
Ne putem astepta la schimbari majore mai ales sub capota, Z4 M fiind, de exemplu, candidat pentru monstruosul V8 de pe M3, capabil de 420 de cai!
Versiunile mai “civile” vor primi si agregate cu patru cilindri in linie, printre care un diesel de 2 litri cu 175 CP.
Chiar daca toate propulsoarele vor fi mai puternice decat in trecut, BMW spera sa reduca consumul prin implementarea si pe Z4 a elementelor BMW Efficient Dynamics, impreuna cu transmisia dublu ambreiaj.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania