Vezi toate fotografiile (1)
Cel mai mic model
BMW abia a trecut printr-un
facelift destul de discret, insa
bavarezii se grabesc deja sa definitiveze lucrarile la noul model, ce nu va debuta mai devreme de sfarsitul lui 2011.
Masina din imagine este una din primele dovezi in acest sens, chiar daca ea arata ca oricare alt Serie 1 actual.
Evident, este vorba de un mulaj care ascunde partea tehnica a viitorului
hatch compact BMW, ce tradeaza la o privire mai atenta faptul ca respectiva masina va avea un
ecartament mai lat atat in fata cat si in spate si roti mai dolofane, capabile sa imbunatateasca sensibil
dinamica si tinuta de drum.
In ceea ce priveste gama de motorizari,
CEO-ul BMW
Norbert Reithofer a confirmat deja ca viitorul Serie 1 va folosi ca propulsoare de baza pe cele dezvoltate in comun de compania din
Munchen si grupul
PSA, adica cele care in prezent echipeaza gama
MINI. Dedesubutul lor se va pozitiona un agregat de 1,4 litri foarte eficient, in timp ce “sefi” le vor fi atat un
motor de doi litri, cat si urmasii celebrelor “sase-in-linie”.
Un alt punct important de pe lista de prioritati a noului model va fi si degajarea spatiului disponibil pe bancheta din spate, unul dintre cele mai criticate minusuri ale actualului
Serie 1. Odata aceasta problema rezolvata, BMW va putea trimite masina si pe
piata americana, una despre care se stie destul de bine ca nu este deloc toleranta cu autoturismele ale caror habitacluri sunt inghesuite.
Apropo de
yankei, bavarezii sunt pregatiti inclusiv sa le cucereasca proaspat dobandita afinitate pentru
ecologie, viitorul Serie 1 urmand a beneficia de tot soiul de sisteme de reducere a poluarii precum tehnologia
stop&start, sisteme de recuperare a energiei si chiar sisteme de captare a acesteia prin
panouri solare. Prius, da-te mai asa...