© 2025 Auto.ro
		
		V-am mai prezentat poze spion cu viitorul Dino, dar ele afisau prototipuri cu un camuflaj generos. Iata ca aceste ultime imagini ne dau cateva amanunte si despre proportiile reale ale masinii ce va lua rolul de baby-Ferrari. De asemenea, aveti ocazia sa vedeti pentru prima oara forma finala a pavilionului si a suprafetelor vitrate.
Camuflajul moderat releva si tehnicile pe care constructorul italian le-a folosit ca sa ne pacaleasca: consolele fata-spate era prelungite de bucati masive din plastic (bolidul parand mai lung decat in realitate), in timp ce pavilionul primea si el un element menit sa raspandeasca ideea ca ar fi vorba de un coupe-cabrio. Insa nici vorba de asa ceva, F149 fiind un coupe clasic in toata regula, cu motorul amplasat frontal. 
Despre modelul ce va fi prezentat in toamna n-avem informatii tehnice concrete, deci trebuie sa ne multumim cu zvonurile care circula prin presa mondiala, si anume ca va folosi agregatul V8 de 4,3 litri de pe F430, intr-o versiune mai slaba de aproximativ de 400 CP.
Pe langa ca va fi mai slab, acest propulsor se anunta mult mai ecologic decat orice motor Ferrari, semn ca pana si italienii iau foarte in serios restrictiile in ceea ce priveste emisiile de noxe.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania