© 2025 Auto.ro
Versiunea “improspatata” urmeaza sa-si faca debutul la Salonul Auto de la Paris, dar fotografii spioni l-au surprins in cadrul unor teste.
Vanzarile vor debuta la inceputul anului viitor, iar clientii se pot astepta - pe langa schimbarile vizuale evidente - si la cateva modificari de ordin tehnic.
La exterior se remarca parasocul frontal redesenat, impreuna cu gurile de admisie, in timp ce “dorsalul” are si el o bara noua, respectiv stopuri cu LED-uri.
Desi focusul a cazut asupra decapotabilei, si coupe-ul primeste cam aceleasi modificari, plus o antena noua pe capacul portbagajului (ce o inlocuieste pe cea veche, retractabila).
Modificarile de ordin tehnic nu vizeaza motoarele, ci suspensiile (care vor fi mai tari) si directia.
Cea mai mare schimbare din interior va fi adoptarea selectorului de trepte rotativ (care iese din tunelul median odata cu pornirea motorului) de pe XF.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania