© 2025 Auto.ro
		
		
i20 il va inlocui pe Getz si este programat sa apara peste un an. Prototipurile surprinse in cadrul unor teste sunt, deocamdata, amplu camuflate, dar cateva detalii sunt evidente si asa.
Astfel se observa linia arcuita a pavilionului sau faptul ca suprafetele vitrate de langa stalpii C au forma de trapez.
La prima vedere, i20 nu pare cu mult mai mare decat modelul pe care-l inlocuieste, dar ne putem astepta sa aiba o calitate mult mai buna si un interior mai ergonomic, respectiv mai bine echipat.
Principala piata de desfacere va fi Europa, dar, ca si in cazul lui i10, modelul de clasa mica va fi asamblat in fabrica Hyundai din India.
i20 nu va abunda in tehnologii de varf, dar se pare ca pe el va debuta noul motor de 1,2 litri (80 CP) al concernului asiatic, ce va inlocui agregatul de 1,1 litri.
Unele zvonuri sustin ca prezentarea oficiala va avea loc spre sfarsitul anului, iar vanzarile vor demara in 2009.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania