Vezi toate fotografiile (4)
La debutul pe piata americana (si, mai apoi, mondiala),
Cadillac XLR era unul dintre cei mai tari adversari pentru etalonul
Mercedes SL 500, fie doar si din punctul de vedere al performantelor.
Anii au trecut insa si praful s-a asezat atat peste designul interesantului
roadster de lux, cat si peste motorul
Northstar V8, multa vreme cel mai modern propulsor produs in serie de un producator american. Ca urmare,
Cadillac s-a vazut nevoit sa programeze un
facelift major.
Masina nu a fost usor de fotografiat, eroul cu aparatul avand ceva de furca cu o
Mazda RX-8 care i-a ocupat dinadins campul vizual astfel incat tipul cu
XLR-ul sa isi ia talpasita. Totusi, obiectivul a reusit sa surprinda noua grila de radiator, farurile de ceata restilizate si prizele de aer cromate de pe aripile fata cu care
roadsterul american se va lauda la dezvelirea oficiala.
Practic, noul look al lui
XLR se va inspira "la greu" din designul conceptului
Provoq, aratat publicului vizitator de la
NAIAS 2008.
Cel putin la fel de interesanta va fi insa si gama de motoare, acum ca
GM a anuntat incetarea fabricatiei motorului
Northstar. Specialistii pariaza pe ultramodernul V6 de 3,6 litri VVT (311 CP si 374 Nm) ce a debutat pe
sedanul CTS, insa si pe un top model echipat cu marele V8 de 6,2 litri LS3 (430 CP si 586 Nm), disponibil actualemente sub capota lui
Chevy Corvette. Uneori, ne place cand se "exagereaza" cu poluarea...