© 2025 Auto.ro
Cand au luat decizia de a-l aduce pe Cadillac in Europa, mai-marii GM stiau ca vor fi obligati sa isi reconsidere in totalitate strategia de marketing si sa inceapa sa gandeasca precum clientii din sectorul premium de pe Batranul Continent.
Acestia, din motive inca misterioase pentru restul lumii, adora la nebunie break-urile mari, cu logo-uri regasite in mod normal pe masinile de lux, ceea ce inseamna ca sefii Cadillac au trebuit sa se conformeze si sa inceapa lucrul la un CTS Wagon.
Respectiva masina a fost surprinsa recent de obiectivele fotografilor in timpul unor teste efectuate pe strazile din Paris, ea urmand a se alatura unei game care, in final, va mai curpinde un coupe (va mai amintiti de CTS Coupe Concept, nu?) si un cabriolet.
In acest fel, aproape toate versiunile de caroserie ale principalilor concurenti – Audi A4, BMW Seria 3 & Mercedes C-Klasse – vor avea un corespondent in curtea americanilor, care spera ca CTS Wagon sa-si gaseasca anual in jur de 10.000-12.000 de clienti.
Ceea ce, fie vorba intre noi, este chiar plauzibil...
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania