rss

Spionat: BMW X5 M

  1. 26/07/2007
  2. Tags: BMW , BMW, X5 M
    Vezi toate fotografiile (1)
    Seful diviziei Motorsport, Gerhard Richter, a declarat cu ceva vreme in urma ca nu va exista o varianta M a SUV-ului X5, din cauza ca acesta este prea mare si prea greu pentru a fi transformat intr-un produs in concordanta cu acceptiunile celebrului tuner de casa al lui BMW.

    De curand insa, cineva a surprins acest X5 destul de bine camuflat, ce pare a fi o versiune mult mai performanta decat ceea ce ni se ofera acum.

    Privind lucrurile prin prisma trecutului, ar fi logic ca BMW sa ofere ceva peste actualul 4,8i, de vreme ce aceasta motorizare este acum doar una de top in gama noului X5 si nu una speciala, asa cum se intampla cu vechea generatie (va aduceti aminte de 4,8iS, nu?).

    Iar masina din imagine pare sa confime acest lucru, devreme ce tine sa etaleze un bumper frontal intens profilat aerodinamic, cu imense prize de aer pentru racirea unui radiator de dimensiuni mai mari decat cele obisnuite.

    In plus, spatele este dominat de prezenta unei evacuari noi, uriase in comparatie cu cele de serie, numai bune pentru a-i facilita uzinei de sub capota o respiratie mai eficenta.

    Apropo de motor, zvonurile sunt deocamdata impartite: unii considera ca acolo se afla V10-le de cinci litri al lui M5, in timp ce altii sunt convinsi ca BMW a facut in sfarsit pasul cel mare, luand decizia sa-l echipeze pe X5 “M” cu motorul V12 de sase litri de pe 760i.

    Cu a doua varianta am tine si noi, cel putin din doua motive: unu – nu suntem neaparat fanii ideii ca unicul SUV cu V12 pe benzina din lume este un Volkswagen si doi – BMW nu este strain de aceste megaSUV-uri, in 2002 el experimentand cu conceptul X5 Le Mans viteze ametitoare pe Nurburgring, unde cei 750 CP ai acestui monstru de peste doua tone au fost suficienti sa acopere circuitul in 7 minute si 49 de secunde (mai repede decat M3 CSL, Lamborghini Murcielago sau Ferrari 360 Challenge Stradale).

    Suficient de dinamic, Herr Richter?
    Vizualizari: 940