© 2025 Auto.ro
		
		
Rechemarile de vehicule se datoreaza de cele mai multe ori unor probleme mecanice grave, precum defectiuni ale unor senzori ce impiedica airbag-urile sa se declanseze, scurgeri ale lichidului de frana sau pur si simplu clacari ale motorului. 
Ei bine, NHTSA tocmai le-a solicitat celor de la Smart verificarea a 48 de modele ForTwo vandute anul acesta pentru o problema (aparent) mult mai minora: desprinderea vopselei.
Nu radeti, fiindca problema, spune organismul de siguranta rutiera american, este mult mai grava decat ar parea la prima vedere. In general, ea se rezolva cu retusarea partii afectate printr-o operatiune simpla si de scurta durata; totusi, in cazul lui Fortwo, desprinderea vopselei poate atrage dupa sine pierderea parbrizului si a acoperisului! 
Oricat de aiuristica ar fi concluzia, ea a fost trasa pe baza unei judecate – zic ei – logice, fiindca o parte din adezivul care tine in loc cele doua componente este aplicat direct pe vopseaua din zona cu probleme. Cu alte cuvinte, daca vopseaua se desprinde, la fel o va face atat lipiciul, cat si piesele respective. Pe asta chiar vrem sa o vedem...
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania