rss

Skoda amana expansiunea in sud-estul Asiei

  1. 23/03/2009
  2. Tags: Skoda
    Vezi toate fotografiile (1)


    Brandul ceh Skoda a anuntat ca si-a amanat planurile de a intra pe piata ASEAN, din sud-estul Asiei, ce include Malaezia, Tailanda, Indonezia si Filipine,si, care are vanzari anuale de 1,8 milioane de masini.

    Presedintele Skoda, Reinhard Jung, a declarat pentru Reuters ca asteapta consolidarea pietei respective, astfel, mai este nevoie de cel putin un an pentru a vedea ce constructori raman activi. Skoda spera sa gaseasca un partener pe piata locala care sa ajute contructorul la asamblarea masinilor din kituri prefabricate. Totusi, Skoda considera ca piata ASEAN ofera riscuri incalculabile, datorita constructorilor autohtoni care sunt dispusi sa-si vanda produsele “cu aproape orice pret”.

    In cadrul programului de ajustare la recesiune, Skoda a anuntat cateva masuri de reducere a costurilor si alinierea productiei la cerere. In decembrie anul trecut, Skoda confirmase inceperea saptamanii de lucru de 4 zile. Constructorul insa va recurge la concedieri daca va fi nevoie, iar zvonurile anunta ca Skoda vizeaza 870 de angajati, sau 3% din totalul fortei de munca, pentru disponibilizare.

    Skoda a fost o poveste de succes pentru Volkswagen, multumita cresterii pe care constructorul ceh a simtit-o de la intrarea in cadrul grupului in 1991. Anul trecut marca ceha a comercializat 675,000 de masini, cu 7,1 % in crestere fata de 2007, multumita evolutiei pe pietele din Ucraina, Rusia si China. Astfel, Skoda a ajuns a treia marca din cadrul grupului Volkswagen.
    Vizualizari: 864