rss

Scion xB a debutat la Chicago

  1. 10/02/2007
  2. Tags: Scion xB, Toyota
    Vezi toate fotografiile (3)
    Scion este o marca destul de interesant pozitionata pe piata nord-americana, inventatorul ei, Toyota, avand in vizor tinerii clienti ai generatiei Y, cei care ii vor depasi ca numar pe cei nascuti intre 1964 si 1979, pana in 2020.

    Ei bine, aceasta marca veche de doar patru ani are deja trei modele in oferta si toate au fost reinnoite pentru salonul auto de la Chicago, inclusiv cel mai cunoscut si interesant dintre toate – xB.

    Aproape ca nu exista american care sa nu recunoasca profilul patratos, dar in acelasi timp simpatic al lui xB, astfel incat designul noii generatii este mai degraba un update al vechiului model. Ceva mai cizelat si rotunjit pe la colturi, dar in acelasi timp mai agresiv, noul xB este totusi mai mare decat prima generatie, si inca destul de clar: +30 cm in lungime, +7,5 in latime si +10 cm la ampatament.

    Practic, singura directie in care noul xB inregistreaza un minus este inaltimea (mai mica cu 2,5 cm) care, impreuna cu jantele de 16 inch oferite standard, confera o silueta ceva mai dinamica acestui cub pe roti. Gratie acestor plusuri importante, interiorul a ajuns cat un living, iar portbagajul, care nu ridica probleme nici inainte, ofera acum un spatiu pur si simplu gigantic in spatele banchetei rabatabile si fractionabile 60/40: 824 de litri, cu 255 de litri mai mult ca inainte.

    In plus, bancheta spate este pliabila astfel incat sa degajeze un spatiu de incarcare plat, iar habitaclul este intesat de spatii de depozitare pentru obiecte mici si suporturi pentru pahare.

    In SUA dotarile high-tech sunt la mare pret, iar japonezii sunt neintrecuti la acest capitol. Scion xB nu face exceptie, propunand un sistem audio extrem de performant, compatibil cu toate formatele si extensiile care iti vin in minte, care in plus te lasa sa iti conectezi iPod-ul si sa downloadezi videoclipuri cu trupa preferata.

    Practic, va fi una dintre cele mai eficiente metode de a-ti distrage atentia de la motorul VVT-i cu performante modeste, care scoate doar 156 CP dinntr-o cilindree de 2,4 litri. Pe de alta parte insa, mult mai important va fi cate ocheade vei scoate de la majorete... 
    Vizualizari: 1343