Vezi toate fotografiile (2)
In mod normal, nu ai mai avea ce cere de la un
Audi S3.
Motor turbo de 265 CP,
tractiune integrala si un look dupa care sa mori, toate legate intr-un pachet de nervi care odata se numea, simplu,
A3.
Exista insa unii
tuneri care nu “iarta” nici atunci cand trebuie sa modifice tuningul altora.
MTM este unul dintre ei, iar ultima lor creatie pune in pericol chiar si supermatia inca nenascutului
RS3.
Nici pe viraje nu ai avea mai multe sanse: dincolo de tractiunea integrala,
MTM S3 poate frana mult mai tarziu decat multe
masini sport cu pretentii multumita unui sistem de
franare care, ca si motorul, are
trei stagii de modificari.
Primul presupune existenta pe
puntea fata a unor
discuri semiperforate de 330x32 mm, in tandem cu
etrieri cu opt pistonase. Ele sunt suficient de performante incat sa satisfaca curajul oricarui sofer, dar nu neaparat soferii cumpara un asemenea S3.
Ca urmare, MTM a pregatit un al doilea stagiu, pentru
pilotii ocazionali, ce pune la dispozitie
discuri ventilate de 356x34 mm.
Insa cei pentru care pista e biroul de servici pot alege
cel mai performant pachet dintre toate, la care etrierii trebuie sa actioneze asupra unor
discuri semiperforate de 380x34 mm, despre care tunerul spune ca le va aduce aminte cat adevar sta in maxima „
cursele se castiga cu ajutorul franelor”.
Unul din rarele cazuri in care credem fara a vedea...