© 2025 Auto.ro
Desi nu a anuntat oficial, Volkswagen intentioneaza sa construiasca un roadster coupe cu motor amplasat central, cu un pret competitiv, care sa duca mai departe povestea de succes inceputa de Scirocco.
Noul model face parte din planurile nemtilor de promovare a imaginii marcii prin care si-au propus sa vanda peste 5 milioane de masini pana in anul 2018.
Potrivit presedintelui VW, Martin Winterkorn, compania din Wolfsburg va dezvalui o versiune concept al viitorului coupe cu doua locuri la Salonul Auto de la Los Angeles din luna noiembrie. Daca reactiile vor fi suficient de bune pentru masina desenata de Walter da Silva, aceasta va ajunge in showroom-uri cel mai devreme in 2011.
"In prezent, lucram la un prototip pe care vrem sa-l aratam la Los Angeles. Este pentru a cincea oara in tot atatia ani cand cream o astfel de masina, insa de aceasta data exista sanse reale ca aceasta sa intre in productia de serie", a precizat un insider. Daca va va avea versiune de serie, noul roadster VW ar putea fi construit la uzina de la Karmann (Germania).
Noul roadster, descris de cei de la VW ca fiind o alternativa la Lotus Elise,va beneficia de un design elegant si va fi construit din materiale usoare precum aluminiul si fibra de carbon pentru reducerea masei pentru a oferi performante si un consum de carburant care sa faca din el un lider de piata.
Puterea va fi oferita de o gama de motorizari pe benzina cu 4 cilindri montate central, intre acestea urmand sa se regaseasca 1.4TSI/170 CP si noul turbodiesel 1.6TDI, care va dezvolta 125 CP. Viitorul coupe va avea tractiune pe puntea spate, iar optional va putea beneficia si de sistemul de tractiune integrala 4motion, asistate de noua transmisie DSG cu 7 trepte de viteza.
Este de asteptat ca versiunea de serie sa poata accelera de la 0 la 100 km/h in mai putin de 7 secunde, asemenea unui Golf GTI, si sa aiba un consum care sa rivalizeze cu modelul Polo diesel: adica 3,7 litri / 100 km.
Masina din imaginile de fata este conceptul R aratat de VW in 2003, insa imediat ce vor aparea fotografii-spion si randari vi le vom prezenta.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania