rss

Renault talk #1: Nouvelle Vague, brandul Renault isi reafirma ambitiile

  1. 11/05/2021
    Vezi toate fotografiile (1)

    aIn aceasta zi, Luca de Meo si echipa brandului Renault au impartasit, timp de mai bine de o ora, viziunea lor despre marca: un lider in tranzitia energetica, in fruntea celor mai noi tehnologii si servicii, operand intr-o maniera mai durabila si mai responsabila. 
    „NOUVELLE VAGUE”: MOBILITATE ELECTRICA, ORIENTATA CATRE TEHNOLOGIE SI DURABILA
    Brand centrat pe oameni, Renault intra intr-o noua era, deoarece aduce un val de modernitate industriei auto europene
    „Nouvelle Vague” va transforma Renault intr-un brand construit in jurul tehnologiei, serviciilor si energiei curate, realizand vehicule mai inteligente in fiecare zi si solutii de mobilitate mai durabile. Acest lucru este in concordanta cu ADN-ul marcii, ca o companie care s-a schimbat odata cu vremurile de-a lungul secolului al XX-lea, concepand vehicule inovatoare si profund moderne la fiecare pas al drumului. In 2021, mai mult ca oricand, Renault se straduieste sa raspunda asteptarilor pietei de solutii de mobilitate responsabile, fara carbon, sigure si scalabile, care sa corespunda nevoilor clientilor.
    In timpul evenimentului Renault Talk #1, Luca de Meo a reafirmat directia stabilita pentru marca aflata in centrul planului Renaulution al Grupului:
    • In calitate de lider industrial al tranzitiei energetice, marca Renault va fi cel mai „verde” brand din Europa incepand cu 2030, 9 din 10 masini vandute fiind electrificate.
    • In fruntea tehnologiei si serviciilor, marca Renault modeleaza viitorul mobilitatii urbane, in primul rand prin „Software Republique”. Peste 2.000 de ingineri din 5 companii de top isi vor aduce expertiza comuna in securitate cibernetica, inteligenta artificiala, procesare de date, software si microelectronica, pentru a oferi solutii de mobilitate la cheie pentru orase si comunitati.
    • Renault Re-Factory - primul hub cu economie circulara din Europa - marcheaza o miscare catre un model mai durabil si responsabil, cu pana la 120.000 de vehicule (EV incluse) reciclate in fiecare an. Aproape 80% din materialele strategice reciclate vor fi refolosite in baterii noi. Pana in 2030, Renault va deveni cel mai bun producator auto din lume in ceea ce priveste procentul de materiale reciclate pe vehiculele noi.
    • Renault isi duce gama de vehicule „in care sa te bucuri de viata” in segmentele superioare: sapte (7) modele vor fi lansate pe segmentele C si D pana in 2025, toate electrificate. Arkana marcheaza inceputul ofensivei comerciale. Urmatoarea generatie Megane E-TECH Electric, un vehicul care intruchipeaza viitorul masinilor conectate si complet electrice, va fi lansata in viitorul foarte apropiat. In cele din urma, imbunatatirile continue ale tehnologiei E-TECH Hybrid vor continua sa ofere viitoarelor vehicule din segmentul C si D tot ce e mai bun din punct de vedere al eficientei si al experientelor placute de condus.
    O NOUA ERA, UN NOU LOGO
    De-a lungul istoriei sale, marca Renault a suferit modificari repetate ale identitatii sale vizuale. Dar un lucru a ramas neschimbat din 1925: diamantul Renault recunoscut instantaneu, un adevarat simbol al marcii.
    Cea mai recenta iteratie a fost creata in 1992 si, desi a fost refacuta in 2015, a devenit treptat putin invechita. Deoarece marca este adanc inradacinata intr-o piata moderna, internationala, in care expresia sa va fi simtita in diverse domenii, logo-ul sau recent dezvaluit este mai modern si mai vibrant si serveste unui scop cheie: descrie marca Renault ca fiind mai relevanta si construita pe valori centrate pe oameni. Un design simplificat, fara grafica numelui si nici semnatura de brand, logo-ul are o forma deschisa, reflectand astfel deschiderea si transparenta marcii.
    Noul logo a fost proiectat in colaborare cu consultantii Landor & Fitch si va fi introdus treptat incepand cu anul viitor pe toate vehiculele marca Renault si in intreaga retea Renault. Pana in 2024, intreaga gama Renault va purta noul logo.
    Gilles Vidal, Brand Design Director Renault, a dezvaluit o imagine a logo-ului, asa cum va aparea pe spatele noului Megane E-TECH Electric, care va fi comercializat in 2022.Gilles Vidal a prezentat, de asemenea, doua imagini interioare care arata o experienta de bord revizuita si imbunatatita, care include:
    • sisteme de bord de inalta tehnologie si ecrane de top
    • spatiu marit cu mai multe compartimente de depozitare pentru un plus de confort
    • linii, spatii si materiale reproiectate care intruchipeaza noua era.
    NOUA EXPRESIE A MARCII
    Potrivit lui Arnaud Belloni VP Global Marketing al marcii Renault, „Nouvelle Vague” se reflecta si in spoturile publicitare ale marcii. Impregnate de creativitate si modernitate, acestea incorporeaza unele dintre cele mai memorabile amintiri ale marcii: Renault Fuego, melodii cult revizuite precum „Johnny & Mary” sau tricoul de ciclism Renault-Gitane din anii 70, prezent in noua reclama pentru Captur E-TECH Hybrid.
    Noua identitate a marcii este deja o caracteristica de baza a campaniilor de publicitate si a comunicarilor Renault si va fi implementata pe site-urile web ale marcii incepand de luna viitoare.
    OFENSIVA RENAULT E-TECH HYBRID
    Cu o experienta de peste 10 ani si aproape 400.000 de vehicule vandute pana in prezent, marca Renault este lider pe piata europeana a vehiculelor electrice. Bazandu-se pe expertiza sa in vehiculele complet electrice, marca Renault si-a extins gama de vehicule electrice cu versiuni hybrid si Plug-in Hybrid ale vehiculelor sale de baza.
    Cu peste 150 de brevete de inventie si beneficiind de experienta marcii in Formula 1, tehnologia E-TECH Hybrid este la fel de originala pe cat de modulara. Atat in varianta hibrid cat si in hibrid plug-in, aceasta ofera cea mai buna eficienta energetica si placere la conducere, reducand in acelasi timp emisiile de CO2 si consumul de combustibil.
    In 2020, aceasta tehnologie revolutionara a fost integrata pe cele 3 vehicule de baza pentru a democratiza experienta conducerii electrice: 
    • Clio E-TECH Hybrid
    • Captur E-TECH Plug-in Hybrid
    • Mégane Estate E-TECH Plug-in Hybrid. 
    In 2021, cu cele mai recente lansari Arkana si Captur in versiunea E-TECH Hybrid si Plug-in Hybrid, Mégane E-TECH in versiunea Sedan, Renault ofera o gama de sase vehicule E-TECH Hybrid sau Plug-in Hybrid.
    Gilles le Borgne, EVP, Engineering Director Renault Group, confirma faptul ca marca se pregateste pentru viitor extinzand domeniul de aplicare a tehnologiei E-TECH Hybrid la generatiile urmatoare.Segmentele superioare, si in special segmentul C-SUV, vor vedea sosirea unui nou motor in 3 cilindri de 1.2 l, combinat cu un motor electric, pentru 200 CP in versiune HEV, in 2022, si 280 CP in versiune Plug-in Hybrid cu tractiune integrala, in 2024.
    NOUL ARKANA: SPORTIV, HIBRID SI SPATIOS
    Rasturnand codurile traditionale prin conceptul sau unic si complet hibrid, Arkana este un vehicul cu vocatie internationala care isi propune sa cucereasca un segment C in plina expansiune. Primul SUV Coupé al producatorului generalist combina placerea de a conduce, confortul si spatiul.
    Personalitatea sa puternica si stilul distinctiv sunt asociate cu un motor complet hibrid, ceea ce il face diferit de orice alt vehicul din segmentul sau:
    • pe de o parte, motoarele TCe 140 si TCe 160 cu micro-hibridizare de 12V sunt sinonime cu flexibilitatea, consumul redus de combustibil si placerea de a conduce.
    • pe de alta parte, motorul hibrid E-TECH de 145 CP care poate functiona in modul complet electric pana la 80% din timp pe drumurile orasului si echivaleaza cu 40% economii de combustibil comparativ cu un motor pe benzina in ciclul urban.
    Bine primit de clienti, cu peste 6.000 de comenzi deja plasate in luna mai in Europa, noul Renault Arkana va fi disponibil in versiunea E-TECH hybrid din iunie.
    NOUL KANGOO: FURGONETA ELEGANTA SI SPAȚIOASA
    Un adevarat simbol de la infiintarea sa in 1997, Kangoo a revenit. Noul Kangoo combina eleganta, spatiul si tehnologia. Cu un design fluid si robust, furgoneta ofera cea mai buna incapere, cu 3 locuri reale in spate si mai mult de 49 de litri de depozitare accesibila. Un portbagaj generos de 775 de litri, care poate fi extins la 3.500 de litri, cu podea lunga, plana. 14 noi sisteme de asistenta sunt incluse in pachetul standard pentru o siguranta optima. 
    Noul Kangoo va fi disponibil in versiunile cu 5 si 7 locuri.In 2022, New Kangoo va fi disponibil si in versiunea E-TECH 100% electrica.
    VALOARE INAINTE DE TOATE
    Fabrice Cambolive, SVP, Renault Brand Sales and Operations, a reafirmat prioritatile comerciale ale marcii Renault:
    • Ofensiva „verde”, ca mijloc de crestere a gamei EV si promovarea ofensivei E-TECH: in Europa, 25% din vanzarile Renault sunt electrificate si 30% din vanzarile Clio din Franta sunt deja hibride;
    • Produse: accelerarea reinnoirii liniei de produse, atat in Europa, cat si in strainatate, prin recastigarea cotelor de piata din segmentul C;
    • Valoare mai intai, volumele vor urma: prin concentrarea eforturilor pe calitatea vanzarilor si pozitionarea preturilor; de exemplu, cifra de afaceri a Arkana pe unitate este de peste 30.000 EUR, comparativ cu media noastra de 15.000 EUR.
    Mandru de radacinile sale franceze, brandul Renault este, de asemenea, un brand international. Planul Renaulution este modul Renault de a-si consolida prezenta internationala, sporind in acelasi timp eficienta. Model cu model, piata cu piata, marca Renault si-a revizuit modelul de afaceri. Obiectivul final al jocului: cresterea profitabilitatii vehiculelor sale si pregatirea unei noi generatii de produse pentru a cuceri noi piete. 
    La nivel international, Renault a investit pe pietele sale istorice cu potential ridicat, cu o prezenta locala puternica - Brazilia, Rusia, Turcia si India - mentinand in acelasi timp nivelurile de risc. 
    In Europa, Renault continua sa se bazeze pe pietele sale cheie - Franta, Spania, Italia, Germania si Regatul Unit - cu o gama mai vizibila si o foaie de parcurs clara: parghia E-TECH pentru a incuraja mobilitatea electrica si a intensifica eforturile de crestere a cotelor de piata atat pentru segmentul C, cat si pentru vehiculele comerciale.
    Lasandu-se purtat de „Nouvelle Vague”, Renault are performante mai bune si mai rapide. Brandul Renault merge inainte.

    Vizualizari: 710